Forum
Villblifri   Ämnesstartare
Villblifri

4 dagar ifrån porr.

Var på ett jättebra möte i Göteborg som är varannan torsdag. Fillingstation heter det. Är bön och vitnesbörd samt förbön i slutet. Ger mycket att gå på kristna grejer för det ger hopp och att någon ber för än gör stor skillnad.
Villblifri

5 dagar ifrån porr.

Ber att var och än får styrka att hålla sig fria från triggers och allt som kan få en på fall. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

Föll igår för man lura sig på triggers. Trist men kände att mitt i så var det tråkigt att leta efter en kick för inget var tillräckligt. Ber att jag ska Minas att det är tråkigt och att man endå inte får det man söker.

Ber i Jesus Kristus namn att bli fri och att alla blir fria från beroende amen.
Villblifri

1 dag ifrån porr.

Såg Jesus revolution igår. Mycket inspirerande film om vekelsen i usa på 70 talet. Rekommenderar den.
Villblifri

2 dagar ifrån porr.

Hoppas att prata med präst ska hjälpa en med att hålla motivationen att kämpa. Rekommenderar att ha någon att prata med som stöd. För bara skriva på forum räcker inte för att hålla sig ifrån sitt beroende. Ber att var och än finner någon att få stöd av i kampen i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

3 dagar från porr.

Ber att var och än får kraft att hålla sig borta från beroendet samt gå emot abstenensen. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

4 dagar ifrån porr.

Ber om att jag och alla som kämpar blir fria från triggers och tankar som kan lura än tillbaka. Blir fria från dessa i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

5 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som kämpar ska få kraft samt att triggers ska försvinna i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

6 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som kämpar ska hålla sig ifrån alla triggers samt tankar som kan lura än att falla. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

7 dagar ifrån porr.

Var på två bra möten igår i kyrkan. Ska på gudstjänst idag också. Ber att var och än ska få stöttning samt vilja att hålla sig fria i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

8 dagar ifrån porr.

Var på gudstjänst igår och på en grej i en annan kyrka med. Tycker det går lättare att hålla sig ifrån om jag varit på någon grej i kyrkan. Så är starkt tips att gå på grejer i kyrkan så mycket som möjligt. Ber att var och än ska hålla sig fria i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

9 dagar ifrån porr.

Ber att jag och var och än som kämpar blir fri och håller sig fria i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

10 dagar ifrån porr.

Det längsta jag haft utan var 8 dagar en period så är glad att man kommit över det men samtidigt så blir det svårare också. Så ber att jag och alla här ska bli skyddad från att falla tillbaka i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

11 dagar ifrån porr.

Ber att man ska fortsätta hålla sig borta och att akta sig för att falla från triggers. Ber att var och än står emot att falla i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

12 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som kämpar inte ska falla idag och att triggers ska försvinna i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

13 dagar ifrån porr.

Ber att jag ska fortsätta att hålla mig borta från triggers,tankar och allt som kan dra en tillbaka. Amen.

För man ska aldrig tro man är fri för än Jesus säger man är fri. Är så lätt att falla om man tror man är fri för då faller man lätt.
Villblifri

14 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som kämpar blir skyddade från triggers och återfall i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

15 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som kämpar blir fria från triggers samt återfall i Jesus Kristus namn amen.
William  
William

Grymt jobbat med 15 dagar!!
Villblifri

16 dagar ifrån porr.

Tack för uppmuntran :)

Ber att jag och alla finner kraft idag att kämpa vidare i Jesus Kristus namn amen.
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest