Forum
Villblifri   Ämnesstartare
Villblifri

34 dagar ifrån porr.

Föll på morgonen och sexfantisera lite trist men får hoppas på att det blir bättre med det.
Ber att jag och alla som kämpar får styrka att hålla sig borta från porr och allt som liknar det. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

35 dagar ifrån porr.

Har svårt att inte sexfantisera och så hade man en sexdröm så då var det kört direkt.

Ber att bli fri från sexfantisier och såna drömmar i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

36 dagar ifrån porr.

Hoppas att klara mig ifrån sexfantisera, gick ju bra nu på morgonen och hoppas de håller i sig resten av dagen.

Ber att jag och alla som kämpar blir skyddade ifrån triggers i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

37 dagar ifrån porr. 1 dag ifrån sexfantisera.

Är glad att jag även klara mig ifrån sexfantisera nu på morgonen också. Är ju ofta morgon och kväll som det är största riskerna att falla för det.

Ber att jag och alla ska hålla sig borta från allt som leder till sexfantisera och porr i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

38 dagar ifrån porr. 2 dagar ifrån sexfantisera.

Ber att det ska fortsätta vara borta från allt som kan trigga. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

39 dagar ifrån porr. 3 dagar ifrån sexfantisera.

Ber att Jesus fortsätter skydda mig från att falla och att man håller sig borta från triggers i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

40 dagar ifrån Porr. 4 dagar ifrån sexfantisera.

Ber att jag och alla håller sig borta från att lockas av triggers samt finner annat som ger glädje. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

41 dagar ifrån porr.

Föll på morgonen för sexfantisera för jag inte kunde sova och känner stress. Inte så konstigt när man försöker bryta en så långt beronde med att fantisera om kvinnor. Är bara att försöka igen och vara glad att det inte lede till porr.

Ber att finna ett sett att stressa ner och sova bra så jag inte faller igen. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

42 dagar ifrån porr.

Hoppas att jag håller mig borta från att sexfantisera. Höll mig borta på morgonen iallafall.

Ber att få styrka att hålla mig fri i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

43 dagar ifrån porr. 1 dag ifrån sexfantisera.

Ber att jag och alla som kämpar håller sig borta från allt som kan leda till porr samt sexfantisera. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

44 dagar ifrån porr. 2 dagar ifrån sexfantisera.

Ber att få kraft att inte falla något mer för blir så atakerad ständigt med tankar och drömmar om kvinnor. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

45 dagar ifrån porr.

Föll för sexfantisera nu på morgonen. Blir ju lätt så när man haft en sex dröm på natten. Då blir det så svårt att stå emot.

Ber att bli fri från sexfantisier för är något som inte går på egen hand. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

46 dagar ifrån porr. 1 dag ifrån sexfantisera.

Var nära man föll för sexfantisera när man började söka på saker som lätt leder ditt. Ber att var och en som kämpar får ork samt uthållighet att inte falla i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

47 dagar ifrån porr.

Föll för sexfantisera efter haft en sex dröm. Är glad att iallafall inte fallit för porr. Ber att jag och var och en som kämpar ska hålla sig borta från porr och sexfantisera i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

48 dagar ifrån porr. 1 dag ifrån sexfantisera.

Ber att ha fokus på saker som bygger upp och som håller mig borta från sexfantisera samt allt som liknar porr. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

49 dagar ifrån porr. 2 dagar ifrån sexfantisera.

Ber att få kraft och skyddas från triggers samt för alla som kämpar också. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

50 dagar ifrån porr.

Föll på morgonen och sexfantisera men var för man drömt om sex så var inte konstigt att man faller då. Ber att jag och alla ska vara skyddad från triggers från drömar och de man ser så man inte faller mer. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

51 dagar ifrån porr.

Inget sexfantisering på morgonen så hoppas man håller sig ifrån det resten av denna dagen. Ber att jag och alla som kämpar ska hålla ut och nå frihet i Jesus Kristus namn amen.
Delta  
Delta

Du är grym och en inspiration för mig!

Fantastiskt att du lägger fokus på att avhålla dig från sexfantasier också. Sådana fantasier ger absolut ingenting, endast en snabb dos av dopamin som efteråt lämnar oss med ett sämre mående och i värsta fall massa begär.
Villblifri

52 dagar ifrån porr.

Tack hoppas folk får motivation att försöka sluta med allt som har med porr och sexfantisera. För presis som du skrev så är kicken så lite för besväret att det egentligen är meningslöst att sexfantisera. Tyvärr är sluta med sexfantisera så svårt. Är det som tagit över efter man varit borta från porr så här länge.

Ber att jag och var en får kraft att bli fria i Jesus Kristus namn amen.
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest (7)