Forum
Villblifri   Ämnesstartare
Villblifri

17 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla här blir beskyddade från saker som lätt kan få en på fall i Jesus Kristus namn amen.
Lars  
Lars

Starkt jobbat!
Fortsätt fyll ditt liv med aktiviteter, minnen och bön, så kommer du segra på rätt sätt!
Geggan du varit i är inte din framtid.
Villblifri

18 dagar ifrån porr.

Tack för uppmuntran:)

Ber att jag och alla här håller sig ifrån alla triggers samt inte faller i Jesus Kristus namn amen.
William  
William

Du är stark, suget kommer klinga av och tankarna på porr glömmas bort.
Villblifri

19 dagar ifrån porr.

Viktigt att inte ta ut någon seger i förskott då faller man. Är noga med att be varje dag och speciellt om jag ser någon kvinna ber jag att det inte ska leda till porr sen. Är viktigt att ändra äns tänk att be för kvinnor man ser istället för sexfantisera om dom för det kan sen leda till porr och det vill man inte.

Ber att Jesus är med oss alla här så vi håller oss borta från porr och allt som liknar det i Jesus Kristus namn amen.
William  
William

Du kämpar på så bra, fortsätt det hårda arbete mot frihet
Villblifri

20 dagar ifrån porr.

Att jag hållit mig ifrån det har bara med att jag ber varje dag och att en präst ber för mig. I egen kraft har det aldrig gått.

Ber att alla som kämpar inte lyssnar på triggers och sånt som får en på fall. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

21 dagar ifrån porr.

Är viktigt att också sluta sexfantisera om andra kvinnor om du har någon. För det är ju som att vara otrogen mot din flickvän/fru.

Jag gjorde det när jag hade en tjej att jag fantisera om andra kvinnor när man hade sex. Känns helt fel och föder också ider att se på porr med

Ber att jag och alla som kämpar blir befriad från detta som drar oss till att sexfantisera om alla kvinnor vi ser. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

22 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som kämpar håller sig borta från allt som kan leda till porr. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

23 dagar ifrån porr. 2 dagar ifrån sexfantisera.

Ber att var och än ska bli fria från allt som har med porr samt sexfantisera så var och en blir fri för gott i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

24 dagar ifrån porr. 3 dagar utan sexfantisera.

Sexfantisera är lätt att hamna i och är viktigt att inte låta sig luras in i de tankarna som att det okej och de måste man. För det är inte sant är bara beroendet som snackar.

Ber att jag och alla som kämpar blir skyddade från alla tankar som så lätt kan leda en på fall. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

25 dagar ifrån porr och 4 dagar ifrån att sexfantisera.

Föll på att sexfantisera idag efter haft en sexdröm. Sånt är mycket svårt när man blir atakerad när man sover. Är iallafall glad att man inte föll tillbaka på porr ialafall.

Ber att jag och alla som kämpar ska bli skyddad från triggers och drömmar i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

26 dagar ifrån porr.

Hoppas att stå emot sexfantisera idag. Gick ju bra på morgonen.

Ber att jag och alla blir skyddade ifrån triggers som kan få en att falla i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

27 dagar ifrån porr.

Är tyvärr nära hela tiden att söka på saker som kan leda till porr. Har hittils stoppar mig innan de gått så långt.

Sexfantisera ju och är svårt sluta med men måste kämpa vidare mot det.

Ber att jag och alla får styrkan att hålla sig borta från allt som liknar porr samt sexfantisera. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

28 dagar ifrån porr.

Sexfantisera inte på morgonen så hoppas jag håller mig borta från det resten av dagen och framåt.

Ber att jag och alla får kraft att hålla oss fria från allt med porr och liknande i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

29 dagar ifrån porr. 1 dag ifrån sexfantisera.

Ber att jag och alla ska hålla sig ifrån allt som kan få en att falla. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

30 dagar ifrån porr.

Faller på sexfantisera som är mycket svårt att sluta med. Är iallafall bra att man hållit sig borta från porr som var sån tids tjuv och gav inget heller.

Ber att jag och andra som kämpar håller sig borta från porr och sexfantisera i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

31 dagar ifrån porr.

Har börjat med att lägga bort mobilen när jag ska lägga mig. Innan såg jag på youtube i sängen innan jag skulle sova. Har nämligen märkt att jag söker på saker på youtube som påminner om porr. Så bara inse att det är för riskabelt att se på youtube med mobilen.

Ber att var och en håller saker som triggar borta samt undviker att göra saker som lät får en på fall. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

32 dagar ifrån porr. 1 dag ifrån sexfantisera.

Ber att jag och alla ska fortsätta hålla sig borta från porr och sexfantisera i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

33 dagar ifrån porr. 2 dagar ifrån sexfantisera.

Ber att jag och alla får styrka att be till Jesus när sex tankar eller när man ser något som triggar en i Jesus Kristus namn amen.
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest (3)