Forum
Villblifri   Ämnesstartare
Villblifri

5 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta bra ifrån det. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

6 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta bra och att alla som kämpar ska lyckas också för gott. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

7 dagar ifrån porr.

Ber att man ska klara sig för gott ifrån att falla i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

8 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta bra och inte falla igen i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

9 dagar ifrån porr.

Ber att jag ska hålla mig på den bra vägen i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

10 dagar ifrån porr.

Ber att man ska skyddas ifrån återfall i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

11 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som vill bli fria ska bli fria för gott samt inte falla för alla negativa beteenden tankar som lätt drar ner en i porr igen. I Jesus Kristus namn amen.
Emile  
Emile

Ursprungligen postat av: Villblifri Gå till citerat inlägg
5 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta bra ifrån det. I Jesus Kristus namn amen.

Kämpa du är inte ensam!
Villblifri

12 dagar ifrån porr.

Hade en sex dröm i natt men agerade inte på den som man lätt gör annars. Tackar Jesus för jag inte fall för den fällan. I Jesus Kristus namn gör mig fri för gott amen.
Villblifri

13 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla som kämpar blir fria för gott ifrån porr i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

14 dagar ifrån porr.

Ber att det ska hålla längre denna gång och för gott för mig/alla som kämpar. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

15 dagar ifrån porr.

Ber att jag och alla ska skyddas från återfall samt bli fria för gott. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

16 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta gå bra för mig och alla som kämpar i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

17 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta gå bra och att alla som kämpar ska lyckas bli fria. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

18 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta gå bra och att varje person som kämpar ska bli fria. I Jesus Kristus namn amen.
JAGVETINTE  
JAGVETINTE

Ursprungligen postat av: Villblifri Gå till citerat inlägg
18 dagar ifrån porr.

Ber att det ska fortsätta gå bra och att varje person som kämpar ska bli fria. I Jesus Kristus namn amen.

Riktigt starkt jobbat! Har sätt att det verkar gå bra mycket bättre för dig nu än tidigare. Vilka justeringar har du gjort i ditt liv på senaste för att hålla dig borta från porr bättre?
Villblifri

Längsta jag haft var ju 52 dagar för bra tag sen. Så är inte uppe i det än. Hoppas slå det förra.

Det jag gör är be och prata med präst då och då. Är 100 % nåd att det går bra. Är ständigt attacker med sexfantisera och gör annat istället. Så är ett under varje dag jag klarar det.

Sluta alldrig tro man är fri är viktigt att ständigt akseptera att man kan falla vilken sekund som helst. Så be så fort tanken kommer och gör annat är enda råd jag har.
JAGVETINTE  
JAGVETINTE

Yes tar det med mig. Fick precis lite sextankar som ploppade upp så jag tänkte bara hoppa in och vara lite accountable. Tänkte gå ut på en snabb promenix för att byta miljö och därefter be och kötta på med lite andingsövningar. Bra att hantera dessa relativt små frestelser för på vilken sekund som helst kan det spåra ur.
Villblifri

Det bra idé att du gör så.
Villblifri

19 dagar ifrån porr.

Ber att fortsätta hålla mig borta och bli skyddad från tanke fällor som lät leder till porr. I Jesus Kristus namn amen.
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest (6)