Forum
Villblifri   Ämnesstartare
Villblifri

6 dagar ifrån porr. Går bra nu. Gör mycket att jag tränar på morgonen innan jobbet. Så ska man undvika att vara rastlös för då är risken att falla som störst. Ber att var och än får kraft och styrka att vara fria samt att triggers ska försvinna för var och än i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

Föll igår och såg porr. Trist gick på triggers. Ber att vända idag och att få kraft av Jesus idag. Ber att var och än får kraft att kämpa i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

Föll idag också. Typiskt men inget att göra åt.
Emile  
Emile

Ursprungligen postat av: Villblifri Gå till citerat inlägg
Föll idag också. Typiskt men inget att göra åt.

Tråkigt att höra! Men det är bara att ta nya tag! Jag håller med dig, det gäller att inte bli rastlös!

Kämpa! Jag tror på dig bara att försöka igen!
Villblifri

Tack för stöd. Klara mig igår från porr så är åt rätt håll igen. Ber att få styrka att bli fri och att alla ska vara fria i Jesus Kristus namn amen.
JAGVETINTE  
JAGVETINTE

Lets go kör vi på igen! Har inte kollat på porr på 17 dagar nu, är väldigt lättad av det såklart att mitt återfall innan det blev väldigt litet. Men samtidigt kan jag svära på 100% att det inte var sista gången jag kollade på porr. Sanningen svider tyvärr, jag gör inte saker som är hållbara i längden och tillslut vet inte om hur lång tid så kommer jag att vara tillbaka. Något måste ske som får mig att inse vad porr gör och faktiskt har gjort mot mig. Ber för att Gud är med oss alla i livets kamper!!!
Villblifri

2 dagar ifrån porr. Ber om kraft och uthållighet samt att inte bli lurad av känslan att vilja se på det för är aldrig så bra som beroende känslan påstår. I Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

3 dagar ifrån porr. Känns bra att man är på rätt väg igen. Ber att var och än ska orka kämpa samt blir beskyddade ifrån triggers i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

4 dagar ifrån porr. Ber att var och än får kraft att hålla sig borta från porr och triggers. I Jesus Kristus namn amen.
JAGVETINTE  
JAGVETINTE

Föll idag tyvärr efter 20 dagar. Jag hade hållt mig undan bra från triggers, men jag fick så grov ångest, mer än vad jag haft på länge. Jag kunde inte hantera det, ville bara försvinna från kroppen. Bad till gud, men gick inte. Porren blev tyvärr min tillfälliga escape.
Emile  
Emile

Ursprungligen postat av: JAGVETINTE Gå till citerat inlägg
Föll idag tyvärr efter 20 dagar. Jag hade hållt mig undan bra från triggers, men jag fick så grov ångest, mer än vad jag haft på länge. Jag kunde inte hantera det, ville bara försvinna från kroppen. Bad till gud, men gick inte. Porren blev tyvärr min tillfälliga escape.

Tråkigt att höra! Det är svårt med ångest, finns inte mycket man kan göra när den kommer krypandes. Det är bara att ta nya tag! Kämpa vidare en dag kommer du klara det!

Villblifri

5 dagar från porr. Ber för mig och var och än får kraft genom det tunga i livet späom lätt leder till återfall att var och än får styrka att hålla sig borta från triggers och porr, i Jesus Kristus namn amen.
JAGVETINTE  
JAGVETINTE

5 dagar från porr. Ber för mig och var och än får kraft genom det tunga i livet späom lätt leder till återfall att var och än får styrka att hålla sig borta från triggers och porr, i Jesus Kristus namn amen.[/quot

Grymt bra jobbat, blir riktigt glad!!!
Villblifri

6 dagar utan porr. Tack för stöd och uppmuntran. Ber att var och än har styrka att hålla sig fria i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

7 dagar ifrån porr. Ber att jag och alla vi som kämpar får uthållighet samt skyddas ifrån triggers, i Jesus Kristus namn amen.
Emile  
Emile

7 dagar ifrån porr. Ber att jag och alla vi som kämpar får uthållighet samt skyddas ifrån triggers, i Jesus Kristus namn amen.

Bra! Härligt att du kämpar! Bra jobbat håll ut nu jag håller tummarna för dig
Villblifri

8 dagar utan porr. Tack för uppmuntran och ber att jag och alla oss som kämpar får kraft att stå emot triggers i Jesus Kristus namn amen.
Villblifri

Föll idag för jag lura mig själv att tro att onanera är okej. Lede till porr rätt fort så måste helt sluta med det för att de triggar till att se på porr. 8 dagar klara man iallafall så hoppas det blir längre nästa gång.
Villblifri

Föll idag för jag lura mig själv att tro att onanera är okej. Lede till porr rätt fort så måste helt sluta med det för att de triggar till att se på porr. 8 dagar klara man iallafall så hoppas det blir längre nästa gång.
Villblifri

1 dag ifrån porr. Ber om styrka att inte falla igen och ber för var och än som kämpar får kraft att hålla sig borta från porr i Jesus Kristus namn amen.
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest (6)