Forum
TillMittFramtidaJag   Ämnesstartare
TillMittFramtidaJag

Jag är elva år. Jag bor med min pappa och hans sambo det är slutet av 80 talet. Jag har varit placerad hos en familj i ett år. Men pappa har fått mig hem. Jag har blivit bjuden på födelsekalas hos en klasskamrat. I skolan finns en lärare en vikarie som är omtyckt av alla barnen. Han är snäll och bry sig om oss. Barn brukar vara hemma hos honom så även jag. Innan jag går till min klasskamrats födelsekalas vill jag visa min lärare min present till klasskamraten.
"Det ska vi fira" säger han så han häller upp cola till mig. Fast det var inte cola det smakade konstigt men han ville jag skulle fortsätta dricka. Jag kommer ihåg allt fast än jag var väldigt berusad. Jag kommer ihåg ljudet ifrån porrfilmen i bakgrunden när han var på mig.

Hej alla
Jag kommer skriva olika händelser från mitt liv till idag. De kan upplevas skrämmande och otäcka. Jag kämpar för att bli fri ifrån mitt porr beroende.
3 år sedan jag masturberat. Men har haft svårt att sluta titta på porr.
Jag kan säga, idag är jag fri ifrån droger och alkohol. Jag har sambo och jag har ett bra jobb ( tillsvidare tjänst)
Det finns bra dagar och det finns sämre
Jag är inte Guds bästa barn jag har varit väldigt våldsam mot människor som skadat barn och kvinnor och människor jag bryr/bryt mig om.

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Villblifri  
Villblifri

Hej, vet den kampen väl har kämpat länge mot porren. Har nu varit ifrån porr i 73 dagar och känner ingen lockelse till det mer. Det som hjälpte mig var att läsa denna bok: "Utnyttjad, våldtagen och såld" skriven av Pulina Bengtsson & Jessika Devert, bokförlag Lind&co. som gjorde att jag hata porr sen. Ber för dig att bli fri för finns frihet. Ber du blir fri i jesus kristi namn amen.
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest