Forum
TillMittFramtidaJag   Ämnesstartare
TillMittFramtidaJag

Vi står i skogen och väntar på att pappa ska möta oss. Jag minns att det är rätt sent på kvällen och lite kalt ute, det är höst. Jag har inte varit i skolan på ett par veckor. Jag var hemma hos mormor och morfar när du skickade dina vänner för att hämta mig. De skulle hjälpa dig att hålla mig undan gömd från socialen och polisen.
Ett par veckor tidigare hade vi pratat med socialtjänsten. Dom hade ställt frågor till oss. Innan mötet så hade du sagt till mig att säga att allt var bra. Så det gjorde jag. Men socialtjänsten var inte nöjda med våra svar. De kom till fritids och önskade att få prata med mig. Där berättade jag om sju års misshandel och tortyr både fysiskt och psykiskt. Du trodde alltid att det var mormor som berättade men det var jag som gjorde det mamma. Pappa kom och hämtade upp mig i skogen den kalla höst kvällen. Han ringde upp socialtjänsten själv och berättade var jag fanns.

Hej alla
Här kommer jag skriva berättelser från mitt liv.
De kan kanske upplevas som skrämmande och svåra att läsa. Men kanske även som ett stöd.
Jag skriver här för att få mitt avslut med porren.
Jag har inte masturberat på över 3 år. Men jag har fortsatt titta på porr. Det är snart 30 dagar sedan jag tittade på porr
Allt gott
Mvh

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Forum
Användare som läser denna konversation
Guest