Forum
William   Ämnesstartare
William

Porrfri sedan 1 dag (Sön 1 okt 2023)

Idag är jag trött, sliten, låttpåverkad känslomässigt, kåt, låg, sugen på att kolla porr, stel i muskler, vill få igång hjärnan, ont i huvudet.

Igår söndag var en prövning eftersom jag kollade på porr dagen innan det och har det färskt i huvudet. Jag kollade istället på tv-serie, det är jag nöjd med. Suget klingade aldrig av under dagen, det fortsatte tills jag la mig. Idag fortsätter det igen. Det är en stark kraft i hjärnan att stå emot.

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Villblifri  
Villblifri

Efter tre dagar brukar det vända en tid sen kommer attackerna igen. Då är bra göra annat och att be för i egen kraft går det inte. Hoppas det ska gå bra för dig och ber att du ska orka kämpa i Jesus Kristus namn amen.
William   Ämnesstartare
William

Porrfri sedan 4 dagar (Sön 1 okt 2023)

Inga större sug efter kolla på porr de senaste dagarna. Jag har haft min privata mobil i ett kassaskåp där jag inte har tillgång till koden. Använt jobbmobilen, och där vill jag inte porrsurfa. Enklare med suget om jag vet att jag inte har tillgång till min privata mobil.

Jag fick en orgasm i duschen igår, men det frånkopplar jag hela porrfri resan. Och ser det mer som underhåll av min naturliga sexuella drift. Man måste få ha inre bilder att få orgasm till, det är naturligt.
Villblifri  
Villblifri

Bra grej att be okså så att saker som triggar en inte ska trigga än så det hjälper på sikt. Så får man akta sig för tro man är fri från det för då faller man. Rekommenderar the freedom fight 30 day challenge den förklarar hur kroppen fungerar i porr beroende och varför man faller efter en tid och vad man ska tänka på. Är inne på dag två nu med den sidan.
William   Ämnesstartare
William

Porrfri sedan 5 dagar (Sön 1 okt 2023 var dag 1)

Aningen mer sug idag, är tröttare och har haft mer sug eftersom det har varit stressigare på jobbet. Men mobilen är inlåst i kassaskåpet. Och har inga andra sätt förutom jobbdatorn och mobilen, där vill jag inte porrsurfa. Jag försöker hålla mig sysselsatt med arbete för att inte få upp suget till nivåer som jag inte kan kontrollera.

@villblifri tack för tipset
William   Ämnesstartare
William

Porrfri sedan 8 dagar (Sön 1 okt 2023)

Det går mestadels bra, har fullt upp med annat vilket är toppen. Mycket på jobb.
Villblifri  
Villblifri

Bra fortsätter be att du lyckas :)
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest