Forum
Fredde78   Ämnesstartare
Fredde78

Redan kring 13 års åldern fick jag tillgång till porren, det mest sjukliga och omänskliga sakerna förvandlades till en normalitet i mitt huvud. Är idag 44 år, separerad med en dotter på 10 år. För mig har detta saboterat befintliga relationer, eftersom jag "fysiskt" inte blir attraherad av en kvinna. Om jag skulle träffa en kvinna igen vore kramar något jag skulle uppskattat mest, omtanken om någon annan.

Dock fastnar jag i porren då och då som en slentrian grej i olika perioder varje månad. Innerst inne är jag mjuk och vill människor väl, och jag har alltid om jag mött en kvinna velat henne väl. Så länge jag är fast i detta går det inte knyta närmare kontakter. Skäms för att livet blev så här, att det sjuka fick fäste i mina tankar. För i mitt igentliga jag är det ju i kärleken och äktenskapet sex tillhör det vackra.

Kanske finns någon fler som väldigt tidigt fick tillgång till just porr?. minns jag hade tv på rummet, och om jag hjälpte till hemma fick jag då kabel tv kanaler.Lördag nattetid blev det min inkörsport.

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Forum
Användare som läser denna konversation
Guest