Jag undrar vem jag ska vända mig till för att få hjälp med att kunna leva ett normalt liv igen efter att jag för drygt ett år sedan fick reda på att sambon hållt på med porr tittande under hela vårt då 5 åriga förhållande..
Min tillit till honom är nu totalt NOLLAT!!
Typ ett decennium innan honom så var jag tillsammans med en i ca 3 år som jag även fick barn med, som 3 månader efter barnet föddes så misshandla han mig och åkte dit för mordförsök o fick 9 år!
Jag fick då en Grov Hjärnskada och låg inne på sjukhuset i 8 månader, barnet bor i ett familjehem nu fortf.
Och fick sen även reda på att han då varit otrogen och hade en älskarinna i sin hemstad, där han hade en liten stuga som han bodde i dom gångerna han var tvungen* att åka dit o sova där några nätter..
Och troligen så har hjärnan min då tänkt vidare och kopplar samman dessa personer/händelser... 🤔
Svårt att beskriva det jag vill framföra. 😞
Men jag vill ha HJÄLP!
Så vem tror ni jag kan prata med, nån som även kan hjälpa personer som samtidigt har grov hjärnskad
Känner helst att det ska vara av det manliga könet och har egen erfarenhet eller mycket väl kunskap om ämnet!