Jag har sviket många tyvärr. Mitt liv har inte varit en dans på rosor. Uppväxt med en Pappa som suttit i fängelse för att ha gjort sexuella övergrep på min storasyster satte djupa spår i mitt liv. Hon var bara barnet som då med blev gravid men de tog bort barnet. Vilken smärta han orsakade hennes liv det kan vi inte förstå. Själv fick jag innan tonåringen fel bild av det sexuella och började konsumera porrtidningar. I början kände man en sådan skam över det här. Redan som trettonåring hade jag blottat mig för jag ville bli sedd och älskad. Något inom mig skrek " Se mig älska mig" . Smärtan var så enorm i mitt hjärta. Jag trodde kvinnorna ville ha det som jag såg i porrtidningarna. På grund av att jag felaktigt blev bekräftad i min sexualitet blev jag mer skadad. Jag köpte sex av prostituerade och förstod inte vilken djup förnedring man utsatte de för. Eftersom jag inte hade fått bli sedd och älskad av min Pappa så blev sex, onai och porr en ångest medicin med allvarliga biverkningar som följd. Till slut kände jag mig så enormt tom i min själ trots all bekräftelse. Jag minns för många år sedan fick jag en fruktansvärd dröm. Låt mig berätta drömmen för dig nu. Jag drömmer att jag möter en mycket vacker kvinna på gatan och följer henne hem till sin lägenhet, när vi sedan kommer in i lägenheten så förvandlas kvinnan till en så kallad demon. Jag ser sedan i drömmen flera män som sitter på sina stolar och kvinnor som är förvandlade till ondskefulla demoner plågar dessa män som är paralyserade av fruktan. De var fångade under sin lusta till dessa kvinnor. Det var många år sedan jag hade drömmen. Har kämpat länge och tänkt ofta " Jag blir aldrig fri" . Skammen av det man gjort mot andra kan dyka upp som en otrevlig inneboende. Men då får man säga " Du har inget kontrakt här". Även om vi har blivet svikna av andra samt sviket andra djupt, så ska du vet att Gud sviker aldrig dig. Hans son Jesus Kristus tog all din smärta på korset, all din förbannelse och all svek du upplevt.
Det är tron på en Gud som älskar mig mitt i skiten som håller mig uppe.