Hej,
Min kille & jag har nu snart varit tillsammans i 3år. Vi har varit vänner sen länge tillbaka ca 7år. Vi har alltid älskat att sova med varandra och det gjorde vi ofta även när vi bara var vänner. Tanken som slog mig då till och från var varför han inte ens försökte ”få till det”
Kanske för att han var onykter tänkte jag. Redan då som vänner visste jag att han tittade mycket på tjejer och märkte sådan små detaljer som inte ens jag la märke till.
Hur som helst så blev det vi år 2018, det var första gången vi var intima med varandra och allt kändes bra. Efter det var det helt klart att vi var ett par. Allt flöt på som det gör för folk som är nykära mycket sex och vi var tillsammans hela tiden allt kändes bra, förutom att jag märkte att han tittade en hel del på andra tjejer när jag som flickvän sagt bredvid. Jag konfronterade honom och sa att jag mår dåligt av det och att det känns om att han inte tycker att jag är tillräckligt ”snygg” jag la märke till att han tittade alltid på ljusa, storbystade, långa smala och unga tjejer. Jag började känna mig ful, gammal, att det är fel på min hudfärg etc mitt självförtroende som redan innan var ganska dåligt blev ännu sämre. Och strax därefter började alla bråk & tjafs bli allt mer vanligt. Han ville få det att jag är svartsjuk. När jag egentligen inte ville något annat än att känner att jag är tillräcklig för honom. Vill påpeka att det är en ålderskillnad mellan oss jag är 36år & han är 49år. Vid ett tillfälle köper han en ny dator som är kopplad till hans mobil, från ingenstans kommer jag in på hans historik förmodligen för att jag ville se vad för typer av tjejer han tittar på, återigen blir jag ledsen & besviken för han tittar på allt jag inte är detta påverkade mig ännu mer som i sin tur ledde till att jag började kolla hans historik... Och det är porr hela tiden och minst 3-4ggr i veckan alltid bara porrbrudar har även sett att han tittar på massa ”portbrudar” på Instagram. Allt det gör att jag blir mer & mer ledsen känner mig ännu fulare och börjar tvivla på mina färdigheter inom sex, mina tankar att försöka ändra mig så att jag kan se ut som alla tjejer han tittar på ökat tankar på operationer etc. Sexlivet avtar mer och mer. Jag har försökt att ta upp det med honom flera ggr han blir bara arg och jag för höra att jag skulle vara nymf...vilket sårar mig ännu mer. Då det enda jag begär är intimitet 2 ggr i veckan. Jag blir ledsen för att han ljuger för mig rakt i ansiktet, visserligen vet han såklart inte om hur mycket jag ”kollar” hans historik. Jag har kom på honom för ett par månader sedan då sa han att han skulle sluta med att titta på tjejer etc. Vilket han gjorde när jag var i han närhet. Men i historiken så ser jag att han fortsätter att titta på porr och massa ”porrbrudar” för en tid sedan googlade jag upp ”porrskadad” och kände igen en hel del i min partner. Och jag tror tråkigt nog att så är fallet. Men behöver hjälp. Har aldrig nämnt ordet ”porrskadad”för honom eller kanske ska säga porrberoende. Det känns så tråkigt att vi knappt är Intimans varandra längre. Värst är nog hur jag mår mitt självförtroende som nu har blivit så dåligt, känslan att man inte räcker till, att behöva undra om han är nöjd med mig...frågorna & mina tankar bara eskalerar...vet inte vad jag ska göra? Är jag ute och cyklar som ens tror att han är porrberoende.? Men nånstans vet jag att det inte ska vara såhär, för jag har haft andra relationer där allt ovannämnda aldrig ens existerat. Tacksam för all hjälp 😊 inte bara vad gäller min partner men även hur jag ska ta mig ur alla mina ohälsosamma tankar/funderingar. // Hera84