Forum
Börja om   Ämnesstartare
Börja om

Jag har varit porrberoende i 5 år. Porr har inte bara förstört en relation jag hade med en vacker tjej men försämrat mitt livskvalitet. Känner jag mig ensam använder jag porren för att få känslan att gå bort, men jag diger en större hål i hjärtat istället.

Jag har hållit mig borta från porr i 65+ dagar men har fallit tillbaka i porr efter den här NNN. Jag vill inte kolla på porr längre. Det gör mig inte glad och får min självförtroende att försvinna precis som allt attraktion till tjejer.

Jag har använd sidan nofap.com tills nu men vill se hur det är här.

Följ mig i den här resa!

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Börja om   Ämnesstartare
Börja om

Dag 1
Var ganska enkel att inte kolla på porr idag. Det är alltid svårt på morgonen men vann slaget.
Trasig  
Trasig

Hej. Välkommen hit. Det var här på forumet som jag tog mina första staplande steg mot frihet, så jag hoppas att även du hittar vad du söker.

Jag blir lite nyfiken då du nämner "nofap" Jag har själv kollat in den sidan men fastnade inte. Kanske för att jag inte tycker att just onanin är roten till problemet. Jag tog själv ett avbrott med onani. men det var endast för att porr och onani var så starkt förknippat.
Hur tänker du som har hängt på nofap en del?

Mvh
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest