Det är ju nästan omöjligt klara av att våga berätta för någon om detta, jag förstår ju att det nog skulle gå bra, men skammen.. och har jag väl berättat har jag ju inte kvar den hemligheten längre... Hm...
Att våga ha en projektor i sovrummet, som gjort för... fast jag kan tänka mig att det var ganska rationellt när du gjorde det, ska bara spela spel, det blir ju perfekt :-). Jag blev själv galet less för några veckor sedan, och bröt faktiskt sönder min privata bärbara dator nu ligger stackarn och är trasig, på ett sätt totalt helt onödigt, men den kombinationen och att jag inte har jobbets bärbara hemma gör livet faktiskt lite lättare. Fast det var ju slöseri förstöra en pryl så, även om livet blev helt förstört. Så många gånger som jag försökt intala mig "jag ska inte", också sitter jag med den i knäet, och hamnar på tråkiga sidor. Nu har jag dator hemma fortfarande, en stationär, men den är fast monterad, och i ett rum det är mycket svårare göra något "bekvämt" med. Räddar mig inte hela vägen, men det har gjort uppförsbacken lite större.
Triggern sprit är nog jätteviktig och jätteklok att börja klippa banden delvis eller helt med.
Själv har jag börjat träna lite mer, främst göra det regelbundet, inte stenhårt till att börja med, för då knäcker jag mig nog, men det är svårare att kombinera dricka med att ge sig ut och jogga på morgonen.. Fysisk aktivitet ger en skön känsla av välbefinnande, som sitter i, det är klart den inte matchar ruset eller känslan av buset... men ger ju inga större dåliga samveten efteråt.
Ha en bra dag/vecka