Tjena.
Jag tänkte fylla på lite i den här högaktuella tråden. Det jag tänker på är vad jag skulle gjort om jag fortfarande hade varit kvar i porrkonsumtionen. Jag skulle förmodligen anpassat mina lediga dagar efter vad jag kan hitta för smaskigt på nätet. Jag skulle helt enkelt tagit mig igenom krisen och på köpet blivit en sämre människa. Mer skamfull och skuldtyngd.
Det verkar som att porrindustrin också blöder pengar i just nu. Det måste vara svårt att spela in nytt och att få tag på billig arbetskraft från till exempel Baltikum. Jag har även märkt att det sprids reklam om fritt premiumabonnemang om du sitter i karantän. Det är ju jätte snällt och jätte humant i dessa kristider. Den dagen det här är över så kommer du förmodligen vara den som lägger dina surt intjänade pengar på att fortsätta med ditt premiumabonnemang. En annan risk som förmodligen skulle ha drabbat mig, är att jag skulle ha tid till att söka mig till utkanterna av internet för att hitta dom smutsigaste sakerna. Kanske en ny fetisch som skulle kunna ge mig några minuters njutning.
Den som har hittat det här forumet har vad jag gissar frågor om sin porrkonsumtion. Varför inte passa på att ta tag i den. Öppna upp, Se vart det leder, Se det som en utmaning, Tänk efter, Läs på. Planera, Diskutera, Skriv ner tankar och Reflektera.
Ta tillfället och kom ur krisen starkare. //Trasig