Forum
Deprimerad90   Ämnesstartare
Deprimerad90

Hej inte varit här för jag har klarat mig undan porren. Men i dag föll jag. Jag föll för jag tog bort porr låset på min dator. Fick återfall derikt....... De jag lärt mig ett porr filter eller ett lås gör ej att du blir av med ditt beroende. De skapar bara en mur, de löser inte själv a problemet. Blir de ett hål i muren faller den.

Tänker såhär, när man lär sig cykla faller man. Man ställer sig upp och försöker igen. Jag tänker att bli fri från ett beroende är ej raka vägen. De kommer bli återfall.

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Trasig  
Trasig

Tjena. Roligt att du har modet uppe och tänker försöka igen.
Jag är väldigt nyfiken på varför du tog bort filtret? Tog du bort det för att du inte trodde att du behövde det, eller för att du var sugen på porr?
Vad är den nya planen? filter eller inte? Vad tänker du justera i nästa försök?

Fortsatt lycka till. MVH

Jojje87  
Jojje87

Jag tror på som du säger att det är som att cykla. Man trillar och man måste upp i gen och ju mer man försöker de stå bättre går det. Jag har inte tittat på 25 dagar. Men varit så fruktansvärt sugen varje dag. Jag har inga filter eller läs. Jag känner mig så pass väl att sättet jag upp sån va lirar kommer jag garanterat vilja riva den. Nej bättre att låta poeten vara som en båt man skickar ut på havet. Det blir mindre och mindre och tillslut det man inte det längre.
Jag tror på dig och att du hittar enväg!
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest