Forum
Villblifri  
Villblifri

Gott att det går mot det bättre för dig Lars.
Lars  
Lars

Det är relativt lugnt med just porren, mitt 'bekymmer' är nu mer att jag engagerar mig i att prata på anonyma chattar på nätet, som inte leder till mer än prat på nivå som är under bältet hela tiden. Ingen jag träffar och inte porr jag kikar på. Men det har nog samma effekt.
Jag försöker förstå varför jag hamnar där, kommer inte på något annat än saker som 'vana', 'ensamhet', 'tristess hemma' och liknande.
Livet blir sakta lite bättre och bättre, men hamnar fel med datorn ändå i det här avseendet.

Kämpar inte bort det, utan det finns där. Ber det ska lösa sig och jag ska fortsätta fylla på mitt liv med annat så denna bit inte behövs.

Villblifri  
Villblifri

Ber att det ska bli en vändning för dig så du fyller dig med bra saker i Jesus Kristus namn amen.
Lars  
Lars

Tack.
Jag tror vändningen har kommit.... :)

Datorn som är en väg in i saker använder jag nu bara vid skrivbordet. Det är nog en av få saker jag faktiskt kan förändra praktiskt. Resten måste vara upp till att jag ber och fortsätter hoppas.

Villblifri  
Villblifri

Gott du tagit steg åt rätt riktning. Ber att du får fortsatt hjälp i detta i Jesus Kristus namn amen.
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest