Hej!
Jag är beroende av porr, onani, cyber 6, jag vet inte det är väl ett bland beroende.
Jag har varit beroende ände sedan jag träffade min fru för 17 år sedan men fattade det väl inte fören för 2 tre år sedan.
Jag vill sluta! Men det är svårt, det blir bättre en tid och sedan händer något, man stöter på en trigger och tänker "men bara något litet, en sexnovell kanske" och sedan tar det inte lång tid innan man har ett konto på något sexchatt och raggar kvinnor (som oftast är gubbar). Jag kommer försöka skriva här ni som vill lösa o kommentera gör det, men det är inte säkert att jag svarar, jag tror kanske jag bara behöver skriva om mina upplevelser, idag har jag varit utan i sedan i onsdags.
Detta är förresten en ensam kamp, om min fru visste skulle hon lämna mig hon lovade det för längesedan säkert 10 år sedan att om jag gjorde något sånt igen så lämnar hon. Därför ber jag om anonymiteten och det eventuella stöd som kan finnas.
Jag har läst lite av vad ni andra skriver det är en kamp, kämpa!
När jag känner mig lite mer hemma kommer jag kanske kunna stötta er efter bästa förmåga!