|
|
Ursprungligen postat av: Berta  Det har gått så lång tid sedan jag förstod att min man trillat dit igen. Så lång tid... Jag har hatat, jag har velat förstå, jag har älskat, men jag kan inte förlika mig med faktum att han "älskat" med andra och inte kunnat med mig. Jag kan inte förlika mig med faktumet att jag INTE kan visa mig naken för min älskade. Hur det än är så dög inte jag och min kropp. Har verkligen försökt. Jag älskar verkligen honom, men jag kan aldrig se mig ÄLSKA MED honom. Såsåsåå ledsen. Nästan ett år har gått och jag hoppades på att jag skulle klara av det, men allvarligt, ett förhållande utan sex, hur troligt är det???? Jag är ingen sexatlet men jag vill ha sex med en levande människa någon gång om året. Känna mig vacker, varm och åtråvärd och det kommer inte min man, hur mycket jag än älskar honom, kunna ge mig. Jag är så ledsen över denna hemska industri som kan skapa dessa fasansfulla problem. Jag är ledsen för min skull, men jag är även ledsen för hans skull. Allt förstört Hej Berta, jag känner verkligen med dig när jag läser det du skriver. Ja, så sorgligt det är med allt som porren kan förstöra i relationer. Du ber inte om råd eller frågar om något, så jag ska inte komma med något sådant. Men jag ville bara skriva så att du ska veta att vi är flera som känner med dig i din situation. Jag hoppas att du har någon vän i din närhet du kan dela detta svåra med. Det förändrar inte den smärta du känner, men att inte behöva vara så ensam i din svårighet. Varma hälsningar, David
|