Forum
Förtvivlad   Ämnesstartare
Förtvivlad

Hej,
Jag vill verkligen tacka för allt stöd och alla som har varit med i bön. Det som såg helt omöjligt ut har blivit verklighet. Jag lyckades till slut ta upp detta med porrkonsumtion med min man och hur det påverkar vårt liv tillsammans. Han till och med erkände och bad om förlåtelse och tyckte det var bra att jag tog upp det. För mig känns det som en stor börda har lyfts från mina axlar. Det känns bra att det inte längre är en hemlighet mellan oss vilket är en förutsättning för att kunna komma vidare.
Mvh
Lite mindre Förtvivlad

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Oviss  
Oviss

Ursprungligen postat av: Förtvivlad Gå till citerat inlägg
Hej,
Jag vill verkligen tacka för allt stöd och alla som har varit med i bön. Det som såg helt omöjligt ut har blivit verklighet. Jag lyckades till slut ta upp detta med porrkonsumtion med min man och hur det påverkar vårt liv tillsammans. Han till och med erkände och bad om förlåtelse och tyckte det var bra att jag tog upp det. För mig känns det som en stor börda har lyfts från mina axlar. Det känns bra att det inte längre är en hemlighet mellan oss vilket är en förutsättning för att kunna komma vidare.
Mvh
Lite mindre Förtvivlad

Så glad för din skull. Gud är god och jag ber att ni ska få uppleva fullständig frihet i detta.
Mvh Lite mindre oviss ❤
Lars  
Lars

Ursprungligen postat av: Förtvivlad Gå till citerat inlägg
Hej,
Det som såg helt omöjligt ut har blivit verklighet. ..
Det känns bra att det inte längre är en hemlighet mellan oss vilket är en förutsättning för att kunna komma vidare.
Mvh
Lite mindre Förtvivlad

Hej!
Jag är också jätteglad för er skull! Så skönt att det gick komma till startpunkten där det går börja bena i problemet, i ljuset istället att kämpa med förnekelse! Gud vill ert bästa, och vi fortsätter be för er.

christianStartaom  
christianStartaom

Hej Lars!

Vilken grej! Vi är så tacksamma att du delar med dig av denna glädje! Vilken seger! Forsätt gärna skriv här och peppa andra! Din storie och din kamp kan vara till hjälp för andra!

Gud välsignelse! // Christian på Starta Om
Adminstratör
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest