Hej!
Nu är de dags. Jag har väntat allt för länge med detta. Jag är en man på runt 20 år som har kollat på porr, onanerat sedan jag var 11-12 år då jag fick höra talas om "nakenbilder" på nätet. Sedan har de eskalerat rejält och ibland så har jag suttit varje dag, varje kväll med denna rent sagt skiten. Jag känner att jag behöver få ta tag i mitt drogmissbruk efter senaste återfallet som jag hade i tisdags. Jag har varit HELT FRI sedan maj/juni. Inte kollat på någon porr. Men nu hände mitt första återfall och jag är livrädd inombords.
Har nyligen skaffat mig en flickvän(min första) och jag är hennes första också . Känner att jag får all support och stöttning av henne. Men jag vill inte ha de så här längre. Vill inte "falla" "synda" igen...
Det svåraste jag går igenom just nu är inte att jag kollar på porr på en hemsida. Utan att jag gör de legitimerat genom att kolla på serier där jag vet att det finns finns sexscener. Detta känner jag att jag behöver hjälp med hur jag ska bli kvitt med. Känner liksom ett sug till detta. Ett begär som känns som att man inte kan hejda.Samt att jag onanerar väldigt mycket. Kanske runt 3-5 ggr dagligen. Ibland mer eller mindre. Hur gör ni andra? Jag är väldigt lost men jag känner att jag är på en god väg framåt iaf. Gud är alltid God🙏 Ser gärna fram emot att höra från er andra.
Blessings
Thanman