Ursprungligen postat av: Trasig 
Mina två olika värdar börjar mötas till en.
Eftersom jag har haft porren hemlig så länge, så har jag gömt undan den och tagit fram den Vid behov.
När jag avslöjade mig för min partner kändes det bra, att jag släppt den bördan. Nu då det gått några dagar känner jag mig smutsig och skamsen.
Jag har mycket att förklarar för min partner. Jag har lovat att förklara och svara på allt som hon vill veta. Hon har svårt att få ihop min bekännelse med den som hon trott jag är.
Det är jag som är skyldig och jag ska göra mitt bästa för att betala tillbaka.
Att gå in på nätet och titta är inget som har någon dragning. Det jobbiga är att få bort bilderna i huvudet då dom kommer.
Projekt Trasig fortskrider och jag är ändå hoppfull. Mvh
Du är en hjälte utan dess like! Wow vad underbart att se din fina process här. Jag känner igen mig i allt du delat förutom att jag försökt så många gånger fler än dig och misslyckats. Samt att jag mina problem började redan i tonåren, jag har levt med det i många år. Men nu sedan lite mer än en vecka så gör jag ett nytt försök.
Från min sits jag sitter i och den smärta jag gått igenom så många gånger. Det finns inget bättre än att känna dagarna växa bakom, när man väl som jag sitter i skiten. Du vill inte tillbaka dit. Jag själv är inte i ett äktenskap/relation med sex och när trycket blivit för stort har jag tillsist fått problem åter eftersom onanin i sig självt har varit ett nästan lika stort problem. Det är inte helt att ha sex med sig självt när man väl har fått problemen. Vi är skapade att ha det i en skyddad relation.
Till dig som har en sexuell relation med en fru du älskar. Hänge dig åt henne fullt ut! Du kommer nu lätt tänka att hmm det kanske var bättre förr. Jag hade gett otroligt mycket för att vara i dina skor. Jag jobbar på att ge otroligt mycket nu, men det känns långt borta.
För alla som ser upp till dig, är tacksamma för din kamp och hoppas och ber för dig (jag är en av dem). Ge dig inte! Och skulle du tillsist "falla" enligt bad du själv satt upp då har du lärt dig otroligt mycket, bara kasta dig tillbaka och försök igen. Du är grym som kommit så långt du gjort! Heja!