Forum
LovisaStartaOm   Ämnesstartare
LovisaStartaOm

Administration
Nu finns vår nya podd ute!! Du kan hitta den på vår hemsida under media eller på Itunes/podcaster.

Eller följ länken för att lyssna på Youtube:

Jag och Christian pratar om varför vissa väljer att sluta kolla på porr - vilka motiv har det och vid vilket tillfälle bestämde de sig. Sedan fortsätter jag att prata om detta med Torbjörn Freij, nationell ledare för Celebrate Recovery.

Vi pratar om skamchock, ordet onani, skillnaden på män och kvinnor och porrkonsumtion, och sexuell hälsa.

Har du några funderingar efter avsnittet - dela dem här!

Prata om porr Del 2 kommer redan denna fredag!

Ha en underbar vecka!
Administratör

Vill du haka på i diskussionen?Logga inRegistrera dig. Eller anslut via Facebook  

Trasig  
Trasig

Tack för jättebra podd!
Jag behöver allt som kan hålla mig i gång och fundera för att hålla mig på rätt kurs.
Ni är bäst! Mvh
christianStartaom  
christianStartaom

Tack för din fina feedback. Vi kommer lägga ut fler poddar om ämnet med olika människor som vi har pratat med.

Du får gärna dela om det är något ämne eller något annat du vill höra om, så kan vi kanske göra en podd om det.

Ha en fin dag!
Adminstratör
detärnognu  
detärnognu

Ursprungligen postat av: LovisaStartaOm Gå till citerat inlägg
Nu finns vår nya podd ute!! Du kan hitta den på vår hemsida under media eller på Itunes/podcaster.

Jag och Christian pratar om varför vissa väljer att sluta kolla på porr - vilka motiv har det och vid vilket tillfälle bestämde de sig. Sedan fortsätter jag att prata om detta med Torbjörn Freij, nationell ledare för Celebrate Recovery.

Vi pratar om skamchock, ordet onani, skillnaden på män och kvinnor och porrkonsumtion, och sexuell hälsa.

Ha en underbar vecka!

Jag har bara hunnit lyssna så långt som på förhandssnacket inför första riktiga avsnittet. Jag gillar vad jag hör, lovande! Ni får dock väldigt gärna för framtiden kika på om ni kan öka "mastervolymen". Jag maxade på högtalare i hemmet och på telefon men hade svårt att höra om jag inte satt precis bredvid ens i relativt tyst miljö :)
LovisaStartaOm   Ämnesstartare
LovisaStartaOm

Administration
Ursprungligen postat av: detärnognu Gå till citerat inlägg
Ursprungligen postat av: LovisaStartaOm Gå till citerat inlägg

Ha en underbar vecka!

Jag har bara hunnit lyssna så långt som på förhandssnacket inför första riktiga avsnittet. Jag gillar vad jag hör, lovande! Ni får dock väldigt gärna för framtiden kika på om ni kan öka "mastervolymen". Jag maxade på högtalare i hemmet och på telefon men hade svårt att höra om jag inte satt precis bredvid ens i relativt tyst miljö :)

Hej!

Det var inte bra! Jag tror att de andra avsnitten ska vara bättre med volymen. Om jag minns rätt kollade jag det mer noggrant på de andra avsnittet. Jag kan tänka mig att hörlurar hjälper?

Vi ska kolla till det extra inför nästa avsnitt! Tack för feedbacken!
Administratör
  Forum
Användare som läser denna konversation
Guest (2)